Pe avion de la Paris la Mexico City

Am dormit si eu nitel, na!

13 ore nu sunt putin.  Desi in fiecare an zbor cel putin de 2 ori curse atat de lungi de fiecare data e ca un test. Acum a fost prima oara cu Air France. Am inceput bine cu odihna din aeroport. Aveau un fel de fotolii sezlong, la liber – adica nu era pentru fite sau ceva, era pentru lumea si in terminalul unde erau ca noi, cu schimbare de 8 ore intre 2 avioane. In avion a fost bine cu mancarea lacto vegetarian pentru mine si tata (pe noi ne serveau primii de nu intelegea nimeni care-i treaba). De obicei eram obligati sa nu mancam sau sa separam diversele pe care nu le mancam. Dupa ce am mancat partea frumoasa a fost cu televizor in fiecare tetiera, cu programe de radio si CD uri cu muzica – super tare. Aveau pana si The Doors vreo 2 albume. Cand am mers cu Iberia in Chile – nada. Pe de alta parte cu aerul conditionat ne-au inebunit. Primele 4-5 ore am crezut ca vor sa ne puna la conservat, noroc ca eram bine imbracata. Acum ma familiarizez putin cu o parte din echipamente – o salopeta si windstoper si jacheta f subtiri si comode care ar trebui sa fie ultra performante. Dana in schimb a cam inghetat in pantaloni trei sferturi si Radu care a tinut mortis sa aiba loc la culoar a intepenit pe o parte, pana a schimbat locul si a adormit.

Acum suntem deja la hostel in Mexico City chiar in centru centru, in spate la Catredala – Zucalo. Oamenii imi par f amabili, unii arata f haios ca in filmele cu pistolari iar statiile de metrou sunt unele f mari si culoarele lungi lungi (am mers 20 min intr-o statie sa schimbam linia). Radu si Dana au tras o sperietura in aeroport ca i-au luat de la politia de frontiera si i-au dus intr-o camera unde au asteptat jumatate de ora fara alte info. Dupa aceea li s-a explicat ca e o verificare la intamplare pe care o practica in fiecare avion. Maine ne trezim devreme sa plecam catre Tlachichuca iar Dana cu Radu se duc pe alt vulcan 2 zile – La Malinche

3 Comentarii

1. Claudiu Pruna Postat 17/05/2010 la 1:44 pm | Permalink

Bafta,

Sa aveti drumul bun si sa te bucuri de tot ce te inconjoara.

Claudiu Pruna

2. MATEESCU DAN Postat 23/05/2010 la 6:54 pm | Permalink

Buna Crina.
    Te apreciez pentru ceea ce faci si sunt alaturi de tine. Unii doar vizeaza iar altii isi doresc insa doar cativa pot si reusesc— iar tu esti una dintre cei ce pot si reusesc.
    Mult succes in continuare.

…voi urmari cu interes expeditia ta.

Cu stima,
    Dan Mateescu.

3. ionut Postat 24/05/2010 la 7:38 am | Permalink

Am primit sms de dimineata de la Radu. Sunt cu totii pe Pico de Orizaba. Probabil ca Coco va scrie diseara aventura asa ca stay tuned :)

Pana acum expeditia merge bine.

Adauga un comentariu

Emailul tau nu va fi niciodata publicat sau divulgat unei terte parti. Campurile obligatorii sunt marcate cu *

Puteti folosi urmatoarele etichete si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Postari recente

Ojos del Salado şi… ACASĂ!

22 February 2011

Mă întorc în ţară marţi, 22 februarie 2011, la ora 17. O să vin cu zborul Tarom RO 0362 Amsterdam

Antarctica, here I come!

7 January 2011

În 6 ore de acum, o să ajung în Antarctica! Gheaţă, zăpadă, munţi… abia aştept! Recunosc că am avut câteva…

Citeste restul »

Expediţia „Antarctica decembrie 2010 – ianuarie 2011”

28 July 2010

Ne-am intors din America cu toate obiectivele îndeplinite (Pico de Orizaba! McKinley!) şi încă ceva pe deasupra: m-am întâlnit şi…

Cel Mai Sus: Arhiva

Arhiva

• Ionut PopescuDomnul Popescu: brand director, art director si zbir secund. Si-a dorit o cariera ca balerin, dar a esuat lamentabil. Acum se razbuna pe cei care nu-i recunosc talentul.
  • Uichendist.roBunul nostru prieten, domnul Istodor :)
  • BastyBasty este cel care, alaturi de Ionut, a construit site-ul. Iata, si-a vindecat pagina personala, care e intr-un final vizitabila.