6 din 7 sau cum am urcat pe Pico de Orizabapublicat la data de 26 May 2010

Nici nu stiu de unde sa incep, asa ca incep cu sfarsitul: am deja 6 vulcani din 7 – Volcanic Seven Summits. Pe 21 mai impreuna cu tata si Catalin, la 6.30 dimineata am ajuns pe varf.

Dupa cum va…

La Malinchepublicat la data de 25 May 2010

La Malinche este un alt vulcan – cred ca toti muntii din Mexic sunt vulcani – la cativa zeci de kilometri de Puebla. Desi pare f aproape de Mexico City, cand ai bagaj mult si mergi doar cu autobuzele locale…

Pe avion de la Paris la Mexico Citypublicat la data de 16 May 2010

13 ore nu sunt putin.  Desi in fiecare an zbor cel putin de 2 ori curse atat de lungi de fiecare data e ca un test. Acum a fost prima oara cu Air France. Am inceput bine cu odihna din…

Am plecaaat!publicat la data de 15 May 2010

Gata, in cele din urma am terminat cu examenele, pregatirile, bagajele, antrenamentele si am plecat. Diseara vom fi deja in Mexico City, momentan suntem in Paris. Eu cu tata am ramas sa ne odihnim in aeroport,vrem sa incepem sa schimbam…

12 mai 2010publicat la data de 12 May 2010

Gata cu examenele hai la conferinta de presa! Maine, joi 13 mai, orele 16 in Bucuresti la hotel Pullman ( ex. Sofitel – WTC), sala Darclee. O sa vizionam in premiera filmul cu mine facut de Calin Vrabie pentru National…

Ultima suta de metripublicat la data de 6 May 2010

Salut!

Saptamana asta care urmeaza este foarte foarte aglomerata. Am dat teza nationala la Romana – am luat 9. As fi vrut mai mult, pentru Mesota mi-ar fi trebuit note maxime. Pe 12 vine la mate si in aceeasi zi…

Postari recente

Ojos del Salado şi… ACASĂ!

22 February 2011

Mă întorc în ţară marţi, 22 februarie 2011, la ora 17. O să vin cu zborul Tarom RO 0362 Amsterdam

Antarctica, here I come!

7 January 2011

În 6 ore de acum, o să ajung în Antarctica! Gheaţă, zăpadă, munţi… abia aştept! Recunosc că am avut câteva…

Citeste restul »

Expediţia „Antarctica decembrie 2010 – ianuarie 2011”

28 July 2010

Ne-am intors din America cu toate obiectivele îndeplinite (Pico de Orizaba! McKinley!) şi încă ceva pe deasupra: m-am întâlnit şi…

Cel Mai Sus: Arhiva

Arhiva

• Ionut PopescuDomnul Popescu: brand director, art director si zbir secund. Si-a dorit o cariera ca balerin, dar a esuat lamentabil. Acum se razbuna pe cei care nu-i recunosc talentul.
  • Uichendist.roBunul nostru prieten, domnul Istodor :)
  • BastyBasty este cel care, alaturi de Ionut, a construit site-ul. Iata, si-a vindecat pagina personala, care e intr-un final vizitabila.